Úvod » Mužstva » Mladší žáci
Výsledky žáků Sázava, Uhlířské Janovice, Záboří nad Labem
publikováno 23.05.2015
Sázava – Ledeč nad Sázavou 3:2
Branky: Janák, Bauer Luboš
Tento zápas jsme odmakali naplno, bohužel domácí vyhráli i díky výškové, hmotnostní a věkové převaze a ještě nedorazil rozhodčí a pískal domácí trenér co dál dodat. Zápas byl nahoru dolu se spoustami osobních soubojů. Kluky musím pochválit remízu jsme si zasloužili.
Ledeč nad Sázavou – Uhlířské Janovice 2:2
Branky: Píška Matěj, Smejkal Josef
Domácí zápas jsme herně ani výsledkově nezvládli. Jeden z nejhorších výkonů v jarní části. Soupeř byl k poražení, leč se nám nechtělo a tak remíza asi spravedlivá. Kluky jsem rozhodně nepochválil ba naopak. Doufám, že si tento zápas kluci vybrali a již se nebude opakovat výkon na úrovni mladší přípravky.
Záboří nad Labem – Ledeč nad Sázavou 1:7
Branky:Janák David 2x, Stehno Jonáš 2x, Smejkal Josef 1x, Bauer Luboš 1x, Zelinka Dominik 1x.
Nezvykle ve středu jsme vyrazili do Záboří na tým, který v tabulce okupuje třetí místo a tak jsme ze zápasu měli respekt. V naší stabilní sestavě chyběl Zdenda Lanc nemoc, a Martin Bauer nachlazení. Do zápasu jsme vlétli jako vítr a bylo otázkou času, kdy vstřelíme první branku. Oproti sobotě jsme hráli nádherný fotbal s nasazením, nahrávkami a střelbou a byla to lahoda pro oči. Domácí, i když jsou na třetím místě v tabulce (jsou na třetím místě jen díky střídavým startům hráčů z Kolína což je nespravedlivé vůči ostatním týmům), vůbec nic nepředváděli. Měli ve svém středu pouze dva hráče, kteří se snažili, jinak ostatní nakopávali míče. Naši hráči hráli svojí bojovnou hru a od sedmnácté minuty to byl zápas na jednu branku a domácí mohou děkovat brankové konstrukci a našemu spalování šancí, jelikož zápas mohl skončit dvojciferným číslem. Hráče musím všechny pochválit, protože když budeme tento výkon předvádět tak nebudu mít žádné výtky.
Komentáře
Přispívat do diskuze mohou jen přihlášení uživatelé.
V diskuzi není zatím žádný příspěvek
Kategorie: fotbal
Návštěv: 150422
Dnes: 0
Online: 11